Jag minns att hon plockade fram en stor skål med kondomer.

Colin Farrell blev av med sin oskuld som 15-åring på en bögklubb i Dublin. Colin säger så här om händelsen:

- "En äldre kvinna tog in mig i ett rum och vi hade sex. Jag minns att hon plockade fram en stor skål med kondomer."

Jag undrar om han är säker på att det var en kvinna. Jag är tveksam. Jag tror det var en man. Åke Green måste slita sitt hår i förtvivlan nu. Colin har knullat. Med en man. På en bögklubb. Antagligen var han full också.

Åke Green: Kommer Colin Farrell komma till helvetet?

Songbird
blev av med sin oskuld som....vet inte om jag ska avslöja det här, men jag kan avslöja till Åke Green att det var med en kvinna, i en säng och jag var nykter.

Åke Green: Kommer Songbird komma till himlen?


Kommentarer
Postat av: H.L

Inte en chans att du kommer till himlen! Du var och är fortfarande, trots din ålder, inte gift! Bedriva otukt på det där sättet kan bara bestraffas med helvetet. Och helvetet det är en arenakonsert med Scooter, alternativt en intim klubbspelning med Pandora. Och du kan inte välja själv...

2005-12-05 @ 16:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback