Lär dig ringa innan du försöker sälja något

Följande telefondialog utspelade hos mig en stund sedan. Viktigt att veta här är att Entré är en gratistidning som delas ut i Halmstad som handlar om nöjeslivet.

*Ring ring*

- "Ja hallå?"

- "Ja, hej mitt Namn är Joel och jag ringer från Entré. Jag söker Stefan"

- "Ja, det är jag"

- "Ok, bra...vad tycker du om vår tidning?"

- "Vilken tidning ringde du ifrån sa du?

- "Entré"

- "Den är ok"

- "Härligt...just nu har vi ett rabatterbjudande där du kan få prenumera på vår tidning för 695 kr......."

- "Vänta lite nu...jag tror jag tänker på en annan tidning...Entré är en gratistidning...."

- "Nej, Jag ringer från Intré, inte Entré"

- "Den tidningen har jag inte hört talas om"

- "Ööööhh...Är det inte Stefan jag pratar med"

- "Jo"

- "Eeeehh Stefan Olsson?"

- "Hahahahahaaha...Näää...jag heter inte Olsson hahaha"

- "Ok...Hej då"

- "hahahaha...ja...hej hej hahahahaaha"
 

 Summa summarum: Lär dig ringa innan du försöker sälja något!

Kommentarer
Postat av: Joel

Galet, och det var inte ens jag

2005-12-09 @ 00:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback