Well, Look what the cat has dragged in - I´m back!

Yup...I´m back. Har varit i Göteborg hela helgen. Älskar den staden. Det har varit shopping på hög nivå. Alla julklappar är fixade så nu är allt fixat och lugnt. Nu väntar jag bara på att Piff och Puff ska dyka upp i TV-rutan på Julafton.

Var även hemma och hälsade på mina föräldrar. Mamma höll på att baka ett pepparkakshus när jag kom hem. Jag tog mer eller mindre över. Hahaha. Mamma ville ha ett gulligt pepparkakshus men jag såg till att det blev ett rockigt pepparkakshus. Med glasyr skrev jag "U2" på skorstenen, och på taket skrev jag "Have a merry rockin´christmas". 

Mamma var lite skeptisk i början, speciellt när jag först ville skriva "Have a merry fuckin´rockin´christmas", men efter lite övertalan gick hon med på det och nu har vi Sveriges coolaste pepparkakshus!


Have a merry rockin´christmas!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback