Backen vid Willys

Jag hatar backen vid Willys. Speciellt vintertid. Hatar du också den? Du vet...backen vid Willys, den som ligger jämte vägen och parkeringen, backen som man måste gå nerför om man ska till Willys. Jag ser ut som Bambi på hal is när jag går nerför backen. Varje gång ramlar jag, slår i rumpan och glider ner i en snöhög. VARJE GÅNG jag ska handla! VARJE GÅNG är det 2-3 tjejer (hur söta som helst) som ser det, pekar på mig och säger:

"Aaaaaaaaaawwwww...Titta....den gamla gubben ramlade!"

Sedan tar dom min hand, drar upp mig från snöhögen, borstar av snön från mig, tar med mig hem till sig, tänder en brasa i deras öppna spis, lägger mig på pälsfällen framför brasan, matar mig med tacos, har kuddkrig i underkläderna, sedan ger dom mig en varsin puss på kinden och kramar mig så dopamin utlöses i min hjärna så jag blir lycklig och glad resten av kvällen. Woooohoooooo!

Jag ändrar mig. Jag ÄLSKAR backen vid Willys!

Kommentarer
Postat av: Joel

Stefan har lovat mig att jag skall få följa med att handla nångång. *lycklig*

2005-11-27 @ 18:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback