Grillas eller ångkokas?

Pratade precis med Maccan. Han har tydligen simultanförmåga. He´s the man!

Undrar vad Martin gör? Pluggar säger han men jag är tveksam. Jag tror att han och Lotta spelar Black Jack.

Vad gör då jag? Jo, Songbird pluggar! Förbereder mig inför ett seminarium imorgon. Jag ska opponera på ett fältarbete. Kan inte riktigt bestämma mig om jag ska grilla eller ångkoka gruppen som skrivit fältarbetet. Kanske grillar först och ångkokar sedan. Få se hur jag gör. 

För övrigt vill jag ha en gitarr i julklapp. I´M GONNA ROCK THIS CHRISTMAS!


Kommentarer
Postat av: Karin

Detta spelet borde du testa, det är skitskoj! :)
Man ska se till att den fulla tysken inte ramlar på gatan.
http://www.wagenschenke.ch/HomeRun.swf

Kul att du skriver blogg förresten!

Postat av: H.L

Tror du inte att taktkänsla är ett nödvändigt ont för att kunna lira gura?
Kan inte du klappa fyra fjärdedelstakt för mig?Snälla?
=P

2005-11-28 @ 16:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback