Undrar om Keith Richards gillar VOFF?

36338-6

Jag vill ha 2  golden retrievers. Jag ska köpa 2 golden retrievers. Snart. 

Men jag vet inte vad jag ska döpa dom till.


Mina vovvar kommer vara så coola så jag har funderat på Liam & Noel. 

Fast jag funderar även på att döpa den ena hunden till Keith Richards. Så om du hör följande någon dag så är det bara jag och mina hundar:

" *Vissel*, Kom hit Keith Richards. Duuuuuuuuuktig Keith. Jaaaa...du såååå duktig. NEJ, Fyyyyyyyyyyyyyyy Keith Richards. Du så jääääääätteduktig och fin....har du saknat husse Keith? Jaaaa....Ska Husse öppna upp en burk mumsig VOFF till dig? "


 




Kommentarer
Postat av: Denise

Haha.Kul.
Fast jobbigt att säga, enklare om du döper ena till "Keith" och den andra till "Richards".
men det är å andra sidan inte coolt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback