Är Liv:s Pappa en fransman?

Natten till idag måste ha varit den konstigaste drömmen som Songbird någonsin har drömt och den kändes verklig också. Drömde att jag skulle parkera bilen någonstans mitt i natten i någon stad. Det ösregnade ute. Biljettautomaten fungerade inte så jag skrev på en lapp att biljettautomaten inte fungerade och skulle ta ett kort på lappen med min nya mobil och mms:a iväg det meddelandet till någon.

Jag stod och försökte få igång min mobil men den ville inte fungera när Liv och hela hennes familj kom förbi. Jag satt där helt dyblöt i ösregnet med uppknäppt skjorta och pillade på mobilen när Liv sa: "Hej, vad tjock du har blivit" Liv:s pappa var fransman och jag sa: "Vive la France" och han svarade med: "Yeeeaah"

Sedan hoppade en katt upp i min famn och jag sprang med katten i famnen ifrån en annan katt som jagade oss. Därefter ville alla ha kattens autograf och vi tog betalt för autograferna och fick 15 miljoner för alla autografer som katten skrev. Sedan vaknade jag. Konstig dröm, ska inte ens ge mig in och tyda vad den betyder. haha

Oh well, vad har annars hänt? igår var vi i Göteborg. Var bland annat på IKEA. Tobbe, min brorsa skulle köpa en krukväxt där, självklart råkade jag vidröra vid en kaktus och fick tusen taggar i mitt ena pekfinger.


Gotta go, det är slagsmål om datorn här hemma. Haha

 
Vive la France!


Kommentarer
Postat av: H.L

Det betyder antagligen att du har blivit lite kraftigare och att du är osäker på din sexualitet...

2006-04-15 @ 23:57:32
Postat av: Sofiah

Hahaha! Bäst det där med Liv och franskan. Frågan är vad Freud skulle säga.

Postat av: Niclas

Glad påsk på dig med!

Dina drömmar blir bara märkligare och märkligare, det måste säkert vara västkust-luften... :P

Jag borde nog snart återuppta mitt bloggskrivande känner jag...

2006-04-16 @ 20:45:19
URL: http://viberg.blogg.se
Postat av: Livan

Hahhaha! Skitkul ju! Pappa är inte fransk utan finsk =) Imon ska jag tillbaks till Växjö fast innan dess ska jag andas in massa västkustluft som jag kan ta med hem och spara, och ta fram när jag får hemlängtan =P

2006-04-18 @ 12:11:34
URL: http://leifiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback