Det är mycket cashflow hos Songbird just nu.

Well, well...Här sitter Songbird och mumsar på vitlöksbröd och lyssnar på musik i snöstormen. Det är egentligen inte vitlöksbröd, men jag orkade inte diska kökskniven och det låg vitlöksrester kvar på kniven så nu när jag mumsar på det brödet så smakar det vitlök. Låter äckligt jag vet, men det är Gott!

Och senare ikväll ska jag laga till Pommes stripes, kött och rödvinssås (ännu en gång, men det är ju så gott).

Har varit inne i stan och köpt en ny mobil. Men jag är lite tveksam till den. Den känns inte helt rätt med min personlighet. Får nog gå in till stan imorgon igen och byta till en annan mobil. Att det ska vara så svårt att köpa en mobil.

Pratade precis med Mamsi & Papsi i telefon. Nu är det helt klart. Vi ska hem under påsken. Jag och min brorsa. Hela familjen samlad och fira påsk. Har en känsla av att det blir mycket god mat som ägg och G-R-A-V-A-D L-A-X. YEAH!

Försökte fixa Sports, Media, and culture-boken idag...men det gick inte! Inte ett enda bibliotek har ju den. Fuck också! No way in hell att jag tänker köpa den boken. Inte denna månaden i varje fall.

Det är mycket cashflow hos Songbird just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback