Hey Boss, Gimme a ticket to ride!

36338-77


Nu börjar jag bli nervös. Nervös över Springsteen-biljetterna. Jag vet ju att jag kommer fixa biljetter, men man blir ändå lite nervös, men det är bara bra. "It keeps me on the edge", så att säga. 

Den senaste rapporten jag fick vid 21-tiden är att det är 105 personer som köar utomhus för att köpa biljett på plats. Det är med en skräckblandad förtjusning jag får höra detta. För ganska exakt ett år sedan (18 april 2005) gjorde jag likadant. Då satt jag inbäddad i en sovsäck på en trottoar utanför Scandinavium i Göteborg och värmde mig med varm choklad. Den natten var helt underbar. Iskall men ändå med så mycket värme och kärlek. Natten var helt stjärnklar, Springsteen-musik som spelades, och nämnde jag den varma chokladen?
 
Men denna gången får jag tillbringa natten i min egen säng istället för i en sovsäck på en trottoar. Det är rätt så underbart det med. Men jag är lite avis på köarna.


(En bild på de första i kön till biljettsläppet imorgon)

36338-78

Hey Boss, Gimme a ticket to ride!

Kommentarer
Postat av: eylen

ouu i hope u get a ticket! whoho

2006-04-06 @ 00:49:42
Postat av: Josefin

jag börjar bli nervös för att han ser så gammal ut...hoppas han lever till maj...

Postat av: Joel

hahahahahahahaha håller me Josefin :)

Förövrigt är de verkligen skitkul att köa natt till saker som är värda att köa för :D

2006-04-06 @ 11:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback