"Nääääämen guuuuuud så bra bild"

Så skönt att vara hemma (efter den extremt tråkiga tågresan hem). Songbird njuter av lyxlivet hemma. Följde med mina föräldrar till Falkenberg idag efter jakt på en födelsedagspresent till min faster som fyller år imorgon så imorgon är det födelsedagsparty...

Vi tog även en sväng till Netonnet i Ullared för att Pappa skulle köpa en digitalbox...gissa vem som fick installera den så fort vi kom hem? Pappa var upprörd på bruksanvisningen eftersom den var på utrikiska..haha Men Songbird fixade det lätt och snabbt och Mamma och Pappa är nöjda. "Nääääämen guuuuuud så bra bild"  Hahaha

Efter det blev det tacos till middag. Mina föräldrar kan verkligen inte äta tacos. Tappar maten på golvet så fort de tar en tugga. Jag kunde knappt äta själv eftersom jag skrattade så mycket när jag såg dom äta. hahaha. Men jag håller med, det ÄR svårt att äta tacos. Gott men svårt.

"Nääääämen guuuuuud så bra bild..."

 

 

Kommentarer
Postat av: Sara

haha glad påsk själv! visst är det mysigt att vara hemma med sina söta föräldrar!

Postat av: Sofia

Glad påsk på dig med Stefan! :)

2006-04-13 @ 09:13:21
URL: http://sofijah.blogg.se
Postat av: Phi

GPS!!! ;D
får ta ferre snart då! woohoooo!

2006-04-13 @ 10:55:19
URL: http://phi.blogg.se
Postat av: Sofia

Haha mina föräldrar är likadana, med tacosen. Såna "nymodigheter" är lite kluriga haha! Glad Påsk! :D

2006-04-13 @ 14:23:22
URL: http://sofiah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback