Ok Mum - Are you ready to rock?

Var inne i stan även idag och med min charm så lyckades jag övertala säljarna att jag skulle få byta min mobil som jag köpte igår. Det tråkiga är att den som jag ville byta till inte hade kommit ut än. Så jag får vänta 2 veckor på den. Men Songbird väntar gärna på något gott.

Apropå gott...Den där Greek-glassen med honung som dom gör reklam för nu på TV. Den vill jag ha. NU! Är lite glassugen. Nu när jag inte skriver matdagbok längre så kan jag äta allt onyttigt och dricka alkohol igen...Wooohooo...hahaha

Annars så är dagens stora höjdpunkt att jag lyckades lägga tassarna på 2 st biljetter till Springsteens konsert den 21 maj. Jag blev så glad och lycklig när jag fick biljetterna.
Vem som ska ha den andra biljetten? Songbird kommer ta med sin Mamma på konserten.  Mamma är ett Springsteen-fan. Jag måste ha fått min musikaliska ådra från Mamma, eftersom Pappa lyssnar bara på Evert Taube. Det börjar bli tradition nu att Mamma hänger med mig när Springsteen är i närheten. Men jag klagar inte, min Mamma är så cool så hon får hänga med mig när hon vill.

 Ok Mum - Are you ready to rock?

36338-79

Kommentarer
Postat av: Joel

Din sommar är inte komplett förrens vi fått varsin RHCP biljett till vartsom :(

2006-04-07 @ 13:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback