Songbird tar det piano

Vilken planet kommer Otto ifrån? Inte jorden i varje fall för han och jag talar inte samma språk. Eller så är det jag som kommer från en annan planet...det kanske är mer troligt...haha I vilket fall så missade jag med högsta sannolikhet denna tentan också...Förvaltningspolitik är fuck så tråkigt! Men skit i det nu - nu är det lördag och jag är solbränd i ansiktet - skön känsla. Har legat och solat mig i solen hela dagen och nu ska jag ta det piano resten av kvällen. (Ta det piano..hahaha...det uttrycket är så dumt så jag älskar det).

- "Vad ska du göra ikväll?"

-"Ikväll ska jag ta det piano, kolla film och så..."


hahaha

Var uppe på ICA en sväng och träffade den vårvackra Eylen. Hennes bullar var slut berättade hon. Fuck också. Eylen - du får strunta i nästa halva föreläsning och baka en bulle till Songbird. Hahaha

Now - Time for some piano!

Kommentarer
Postat av: H.L

Otto kommer faktiskt (och mot all förmodan) från Jorden, närmre bestämt från Sverige från ett litet samhälle utanför Växjö som heter Vislanda. Vislandas största sevärdhet är den höga TV-masten som står lite utanför byn. Min övertygelse är att hans språkbruk kommer från att han själv inte har en jävla aning om vad han pratar om, så han öberkompenserar sina icke-kunskaper med helt obegripliga ord och torra skämt...

Något att fundera över är att om det faktistk är möjligt att TV4s sitcom "Tredje klotet från solen" är en verklighet, om man sätter Otto i kontext...

2006-04-22 @ 19:54:38
Postat av: Niclas

Otto är djävulen förklädd till människa. Men det är klart, inget vettigt har ju nånsin kommit ifrån Vislanda. Och vem fan åker på semester till Bolivia?

Postat av: eylen

hihi ja lovar att göra en stor sats magiska bullar nästa gång och så kan du ta med dig dem till otto, det är han värd hähä

2006-04-23 @ 00:52:37
URL: http://eylen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback