Sugarbird

36338-75

Kan ju meddela alla oroliga, (om nu någon var orolig), att jag till slut lyckades öppna den där fucking jävla Tex-Mex-Santa-Maria-Green-Jalapeno-hot-burken och lyckades laga en någorlunda god middag, trots mitt tjuriga humör.

Fick en ny granne idag. En kille såklart. Kunde jag inte ha fått något roligare? Som Angelina Jolie. Vilka goda grannar vi hade blivit. Hon ringer på min dörr och undrar om hon kan få låna lite socker för hon ska baka äppelpaj. Nästa dag ringer Songbird på hennes dörr och undrar om hon kan öppna the fucking Tex-Mex-Santa-Maria-Green-Jalapeno-hot-burken. (Vilket hon självklart klarar!) Men nu fick jag en finnig Torslandagrabb som spelar Playstation hela dagarna. Det vill jag inte ha. Ge mig en kvinna. Jag behöver en kvinna.

Hej Songbird, har du lite socker jag kan få låna?



Kommentarer
Postat av: Sara

spännande.. men då kommer du lära dig nåt i allafall =)

Postat av: Josefin

jag dricker kaffe för att bli artig. Ingen vill träffa mig innan mitt morgonkaffe

2006-04-02 @ 22:59:02
URL: http://delicacyoftaste.blogg.se
Postat av: Joel

Jag har en ganska söt(har jag flr mig) tjej till granne mittöver. Har sett henne tre gånger o hon hejjar inte tillbaka. Grannar verkar inge vidare :(

2006-04-03 @ 22:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback