50 Things About Birdy

Härmar Liv och gör en sådan här lista:

50 saker om Songbird.

1. Jag älskar att sjunga när jag är ensam.

2. Jag älskar musik. Är allätare och lyssnar på nästan allt, men favoritmusik är gubbrock som U2, Springsteen och Rolling Stones.

3. Jag har varit kär i Cameron Diaz, och är väl det fortfarande. Typ.  

4. Mina 2 favoritskådespelare är Robert De Niro och Al Pacino. 

5. En av mina lyckligaste dagar hittils var 29 juli 2005 på U2:s konsert.

6. Favoritfilmen heter Heat.

7. Jag älskar skaldjur och lax.

8. Tacos är också något som Songbird gillar.

9. Jag har en viss förkärlek till att kalla mig en gammal gubbe, men ska sanningen fram så känner jag mig extremt ung och har barnasinnet kvar.

10. Jag har haft en motorcykel och varit en tuff motorcyklist tills jag upptäckte att jag gillar bilar bättre.

11. BMW, Mercedes och vissa Jeepar är det som gäller.

12. Har ett megahögt självförtroende.

13. Songbird kan se ut att ha ett självsäkert yttre och vara tuff, men ska sanningen fram så är jag nästan alltid livrädd vad jag än ska göra. Men det är bara bra, det håller mig skärpt.  

14. Är en romantiker.

15. Älskar Göteborg.

16. Kan vara lite blyg bland tjejer ibland.

17. Jag har en brorsa som är 1 år yngre än mig.

18. Jag lever ett ganska så bekymmerslöst liv just nu.

19. Jag blir ganska så lätt kär i kändisar.

20. Jag blir kär överhuvudtaget ganska så lätt när jag tänker efter.

21. Med risk för att bli Mr Fan-så-duktig-man-kan-vara men....jag sänker bort 200 kr varje månad till olika välgörande ändåmål.  

22. Jag vill ha 2 hundar. Gärna Golden Retrievers eller Leonbergers.

23. Mina föräldrar lever tillsammans strax utanför Halmstad, och de är mäkta stolta över sin trädgård som sägs vara den vackraste i samhället.

24. Jag fullkomligt älskar att gå på konserter. Det är min absoluta favoritsysselsättning.

25. När jag var 15 år hade jag en tillfällig romans i en vecka med en 28-årig spansk receptionist i Mallorca.  Hahaha...crazy...

26. Min fasters man driver ett hotell och han ser och beter sig EXAKT som Basil Fawlty i Fawlty Towers (Pang i bygget).

27. Älskar att köra bil, gärna fort.

28. Jag anser mig själv vara ganska så rolig.

29. Kör jag bil själv, sjunger jag alltid med till stereon i bilen.

30. Jag gillar helikoptrar. De är sexiga.

31. Senaste stora konserten jag var på var: Robbie Williams - Ullevi Göteborg.

32. Senaste lite mindre konserten jag var på var: The Hellacopters - Frihamnen Göteborg.

33. Jag ska förmodligen på Madonnas konsert i Danmark den 24 aug.

34. Jag ser lite fram emot att få komma tillbaka till Växjö. Ska bli kul att se hur läget är där.

35. Jag ska träffa en mäklare imorgon.

36. På fredag har Miami Vice biopremiär i Sverige. Ska jag lätt se.

37. Om jag skulle få välja någon på campus i Växjö att gifta mig med så skulle jag välja...näää...det kan jag ju inte skriva här...hahaha

38. Jag skulle vilja träffa Bruce Springsteen och Bono.

39. Jag blev bortskämd när jag var liten och blir det väl fortfarande tror jag.

40. Jag är adlig. Nr 1855 på 
http://www.riddarhuset.se/jsp/index.jsp?id=553 för den som vill snoka.

41. P3 är radiokanalen som gäller för mig.

42. Programmet Christer på P3 är det bästa radioprogrammet.

43. Jag är snäll. Ibland lite för snäll för mitt eget bästa.

44. Jag har åkt pariserhjulet tillsammans med Siewert Öholm.

45. Jag har räddat livet på en 7-årig flicka som blev påkörd av en buss.

46. Jag har åkt ambulans.

47.  Jag har åkt civil polisbil i Stockholm med en släkting till mig som är polis, för att han skulle visa mig den undre världen där.

48. Jag föredrar Stallet framför Sivans.

49. Bacardi är gott.

50. Nu ska Songbird gå och sova.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag får testa dom då :P Adlig, så då snackade du inte gojja, coolt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback