Hårtussar

Så rädd jag blev när jag duschade imorse. Såg hur en stor hårtuss föll från mitt huvud ner till golvet, drog handen igenom håret och ännu en hårtuss fastnade i handen. Blev totalt livrädd och trodde att jag hade fått någon konstig sjukdom. Tittade lite närmare på hårtussen och upptäckte att det var inte mitt hår, utan dunfjädrar. Min dunkudde hade gått sönder och jag hade hela huvudet fullt med dunfjädrar när jag gick upp. Jag måste ha sett ut som en nyvaken anka när jag gick till duschen imorse hahaha Kvack, kvack...

imorgon tisdag är det min sista dag av sommaren, för på onsdag åker jag tillbaka till Växjö. Ska bli ganska skönt. Att kunna få sova i min egna säng med HELA dunkuddar. Men jobbigt att packa allt som ska med tillbaka.

Sleepy bird with a duckhead


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback