He´s talking about love and the end of the world...

Songbird is talking about love and the end of the world...

Haven´t seen love in quite a while,
Now I´m just killing time,
I wanna meet you in a low-lit room,
I wanna be as close together as a bride and groom,
Everybody having a good time except Songbird,
He´s talking about love and the end of the world...

Men määäh...Alla som jag känner i Halmstad flyttar ihop, skaffar barn och slår sig till ro. Då kommer paniken krypandes till Birdie. Det finns en sak som jag är livrädd för här i världen; tänk om jag blir ensam? Tänk om jag aldrig träffar den rätta? Tänk om jag aldrig får uppleva ett seriöst förhållande? Man börjar tvivla.

Tänk om jag blir en ensam gammal gubbe som leker popstjärneidiot, som backar in och ut ur hamnen med mina hundra Sea-Ray-fot. Tänk om jag blir en ensam gammal gubbe som inte vet vad jag vill i det här medieracet. Tänk om jag blir en ensam gammal gubbe som inte är värd någonting. Allvarligt talat kära bloggläsare, jag har inte en aning om kärlek, hur skulle jag kunna ha det när ingen älskar mig?

No love for Birdie. Birdie är inget att ha. Bort med Songbird!

Hade varit kul att få höra att någon åtminstone gillar mig, men det kanske är för mycket begärt?

Men ååååh, vilket bittert inlägg i bloggen, men jag kan inte hjälpa det ´cause
 I´m talking about
love and the end of the world...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback