Jag och CSN funkar inte ihop

Fick ett brev från CSN idag...

"...För att du ska kunna få studiestöd nu måste du klara av ytterligare 1 poäng."

Men sluta nu...1 poäng...Hur löjligt är inte det? Fast det kommer ju inte direkt som något överraskning. CSN always fucks with me. Förra höstterminen var det samma sak. Då fick jag inget studiemedel på hela höstterminen. Ägnade typ hela terminen åt att överklaga, överklaga, överklaga, samt att överklaga. Slutade med att jag JO-anmälde CSN.

Säkert därför de är tjuriga på mig och kräver att jag ska klara 1 poäng till innan jag får cash. Jaja, får väl sätta mig ner och leta upp 1 poäng till.

Oh well, it´s only money, honey!



Kommentarer
Postat av: Joel

#1 !!

Skall ut o leta poäng o svamp åt dig i skogen nån dag. Inte nu dock. Nu regnar det.

2006-08-24 @ 14:01:10
Postat av: Sofia

Åh har du också CSN-ångest!! Ska vi bilda klubb?? hahaha :)

Postat av: Sofia

Är du i Växjö?

2006-08-26 @ 10:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback