När jag blir stor så ska jag bli en rockstar och bo på Ullevi i Göteborg. Så det så.

Well, Well, Hello, Hellooo...Songbird är tillbaka! Kom hem till Halmstad för en liten stund sedan. Har haft några fånigt kul och sköna dagar i Göteborg (igen). Jag fullkomligt älskar den staden.



36338-206

100.000 människor på Avenyn är en mäktig syn, fullt med folk ända från Götaplatsen...


36338-203

..ner till hamnen...

36338-202

där Songbird ställde sig frågan: Har Sofies hund Kalle blivit en Hollywoodstar? Hmmm...

36338-200

Jag vill också ha en båt som är 70 meter lång,  med egen helikopter och mini-ubåt, fast prislappen på 1,2 MILJARDER avskräcker mig lite...men som tur är så har Songbird...


36338-196

faktiskt en egen racerbåt, kanske inte 70 meter lång, men den duger än så länge åt mig så vi körde lite racing tills...

36338-195

...Sjökapten Songbird Sparrow ställde rodret ut mot en fin plats...

36338-194

..där Songbird solade lite försiktigt på däck och njöt av utsikten...

36338-204

...tills det var dags för räkor och vin i en solnedgång. Yum-yum!


36338-19836338-197

Songbird hamnade även i en djungel hos en kaxig papegoja...



36338-193

...men hittade till slut ut till en skön sandstrand med palmer, solstolar och skön stämning...

36338-20836338-207

och en massa artister har jag sett under dessa dagarna - Songbird har sett The Hellacopters, Backyard babies, Rallygänget, Soundtrack of our lives och Eskobar - alla dom var grymma som fan. 

Har även charmat Linda Bengtzing med THE CLAW...hahaha lång story och kan inte dra den här och nu...men jag fick henne att skratta plus en kram! Det lever Songbird länge på...hehe Sedan har jag även sett Carola susa fram och ja - hon verkar vara lika knäpp i verkligheten som hon framställs i media haha.

Och Sissel Kyrkjebo - WOW...Vilken röst. Birdie imponerad av den damen.

36338-190

Och nu är Birdie åter hemma - med en fot stadigt på marken...typ...hahaha

Vad ska jag göra nu? Bio kanske imorgon? Har ju fortfarande inte sett Pirates of the...Ja, det får det nog bli.

När jag blir stor så ska jag bli en rockstar och bo på Ullevi i Göteborg. Så det så.

Kommentarer
Postat av: eylen

whaat men vem är det som öppnar fönstrerna i din lägenhet då?

Postat av: eylen

Haha okey jag blev lite rädd att det bodde en fejksongbird där hihi.. nu behöver ja inte va rädd längre pijuuuh

2006-08-09 @ 10:36:28
URL: http://eylen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback