Pirates and dogs!

Fuck vad jag gillar att gå på bio...Birdie loves it. Apropå love, Oh my, my...Songbird vill vara en papegoja och sitta på Keira Knightleys axel och sjunga Yo ho ho and a bottle of rum i hennes öra....hahaha

Ni har säkert listat ut att Songbird har kollat på Pirates of the bla bla bla bla....filmen var mycket bättre än vad jag trodde att den skulle vara. Johnny Depp är rolig och Keira Knightley är söt. Nu väntar jag bara på att nästa Pirates-film ska komma. Det sägs ju att Keith Richards ska vara med i den. Woohooo.

Idag har jag hängt med min Mormor. Vi var på Hasse Andersson-konsert. Ni vet han som sjunger:

"Får man ta hunden med sig in i himlen, han är snäll och har varit en riktig vän, han är klok, fin och skatten är betald...." 


Det var förvånansvärt många hundar i publiken, tillsammans med sina mattar och hussar då förstås...haha. Jämte mig stod en gammal gubbe med en vovve. När Hasse körde hundlåten så tittade gubben och hunden på varandra och hunden la sitt huvud på sned och tittade frågande på sin husse. Jag tyckte att det var så gulligt så jag kunde inte låta bli att bli lite misty eyed....äsch..svårt att förklara, men det var en bra konsert, kanske den mest udda jag har varit på, men långt ifrån den sämsta. Hasse är cool.

Voff, voff


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback