Telia DigitalTV - Så sjukt smidigt!

Ok - Bye, Bye videoaffärer. Songbird hyrde filmen Mr & Mrs Smith igår och jag gjorde inte på det vanliga sättet, dvs gå fram till videoaffären och välja en film där och gå tillbaka. Oh nej, nu var det bara att sätta sig ner i soffan, leta upp lämplig kudde och filt, ta upp fjärrkontrollen, trycka på knappen "Video" och vips så kommer en meny upp med olika kategorier som komedi, action, drama och så vidare. Bläddra bland alla filmer med fjärrkontrollen tills man hittar en lämplig film, sedan trycker man på "Ok". Man får behålla filmen i 20 timmar och den faktureras på telefonräkningen.

Så sjukt, sjukt, sjukt, sjukt SMIDIGT! Aldrig mera behöva tänka på att behöva lämna tillbaka filmen, inte behöva gå fram till videoaffären i ösregn och åska. Jag älskar Telia DigitalTV! Tror jag ska bosätta mig i soffan tills solen kommer fram, fast först är det Miami Vice på bio ikväll! I´m going back to the 80´s with Sonny and Tubbs.

För övrigt är Angelina Jolie lite söt och cool måste jag påstå. Och Angie med Rolling Stones är dagens låt.


Kommentarer
Postat av: Sofie

men... då missar man juh hela poängen med att gå till videoaffären -GODISET!

2006-08-13 @ 22:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback