A Dirty Dancing Birdie

Songbird försökte avsluta kvällen med lite film, chips och dip (eller ska jag skriva chirre och dirre? hahaha). Efter lite beslutsångest valde jag att kolla på Crash. Dåligt val för jag somnade efter halva filmen. Inte för att filmen var dålig, utan mer för att Birdie var trött och soffan var skön.

Jag såg att Dirty Dancing 2 fanns bland listan över filmer, (Birdie hyr direkt från teven med några knapptryckningar på fjärrkontrollen....ja, Hi-tech..jag vet...haha). Songbird lovade Sofia och Elin sist jag träffade dom, att jag skulle se Dirty Dancing eftersom de fick en chock när jag berättade att jag aldrig hade sett den filmen. Men det fanns bara Dirty Dancing 2 och 1:an fanns inte så det blev Crash istället. Men oh well...This dance is for you, Sofia och Elin....*Birdie tar några Dirty Danssteg i rummet* Nåååååå....hur var det? Jag var minst lika sexig som Swayze nu...eller? :P

Nu ska jag betala några räkningar, sedan sova. Upp tidigt imorgon och fixa julklappar i staden. Ho ho ho ho.

Crashing into sleep soon...

Kommentarer
Postat av: Liv

Jag har oxå en filmhemlighet (=en film som alla sett, men inte man själv) Jag har aldrig sett Grease! Så nu var det sagt. Haha

Postat av: eylen

Hihi dirty dancing 2! den har jag inte sett! måste se..

2006-12-23 @ 18:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback