Allmänt blaha blaha

Seminariet är avklarat (hurra) och nu är Songbird ledig i 4 dagar. Fantastiskt så lovely. Fast jag vet inte riktigt var jag är någonstans nu. Är jag i Växjö eller befinner jag mig hos Bröderna Olsson i Stockholm och mumsar vitlök? Det sägs att jag har varit i vitlöksbaren (det finns t om bild och ljudbevis), fast jag är ganska säker på att jag är i Växjö. Eller? Jag är förvirrad! hahaha

Jaha, vad ska jag göra nu då? Ledig och har inget att göra. Sova kanske? Det har jag inte fått göra på sjukt länge. En liten tripp till ICA får det nog också bli. Birde behöver något att nam-nama på. Är sjukt hungrig. Plugga också kanske? Nej, jag hungrar inte efter kunskap, jag hungrar efter mat. hahaha

Idag är det one-hitwondersdagen så dagens låt är:

4 non blondes - What´s up

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback