BirdielovesU2-informatör

Aaaaaaaaaaaah...Hello, hellooooo!

Songbird
såg precis en konsert, U2 - Live from Milano på TV4 plus. Önskar jag kunde vrida tillbaka tiden till sommaren 2005 så jag kunde få uppleva det en gång till. Det var så fantastiskt och magiskt. Skulle kunna sitta här och skriva om hur mycket jag gillar U2, men jag tror det meddelandet har gått fram rätt så tydligt.
 
Jag är en sådan duktig BirdielovesU2-informatör...hahaha. Birdie ska vara tyst och inte tjata om det. Eller inte....Birdie bara sjönk ihop i soffan och blev en blödig Birdie när With or without you spelades. I love, love, love, love, love that song.

Songbird fixade julklappsinköpen idag. Fast inte allt. Så det blir ett varv in till staden imorgon också med Jocke, en gammal vän som jag inte träffat sedan i somras så det kan bli kul. Fast han är inte så mycket för att shoppa så han kommer nog gå mest omkring och klaga att det är jobbigt att shoppa julklappar. Därefter blir det till att hämta Tobbe, min kära broder. 

Nu ska jag lyssna på lite U2 och bli en Birdie, bloody Birdie....hahaha

"Through the storm, we reach the shore
You gave it all but I want more
And I'm waiting for you..."

Kommentarer
Postat av: eylen

Åh du med Songbirdis! Det har varit en ära! Hoppas du får massa julskinka och hårda paket! kraaam på dig

2006-12-23 @ 18:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback