Bla bla bla nothing

Songbird har simultanförmåga - tvättar och tittar på Scrubs samtidigt (och bloggar). Amazing. Har ett litet announcement  to make: Birdie tar jullov från och med nu.  Förutom 2 föreläsningar på mån och tis, men det är bara min kropp som närvarar där. Ingen själ, inget hjärta, ingenting förutom min kropp. Har iofs en föreläsning på ons också fick jag reda på idag som jag totalt missat, men eftersom det redan är bestämt att jag åker på tisdag så skiter jag i den. Världen rasar nog inte samman för det. Tror jag.

Ja, det var ju ett roligt blogginlägg det här. Har inget vettigt att säga.

Kommentarer
Postat av: eylen

Åhh desamma kära birdie! fy nu kommer det tårar här med!

2006-12-15 @ 00:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback