Bloggtorka

Birdie har inget vettigt att skriva. Jag har bloggtorka. Inget roligt eller spännande har hänt idag. Gick och la mig kl 00.00 igår och gick upp 12.30. Sovit i över 12 timmar alltså. Det var duktigt av mig. Tror jag. Jag drömde inte heller något, inget som jag kommer ihåg i varje fall. Hade fjädrar i håret när jag vaknade. Tror att någon av mina kuddar läcker fjädrar. 

Käkade lunch, spaghetti med köttfärssås och en maaaaassa vitlök...mest bara för att det snackats så mycket om vitlök så kände jag att nu skulle jag skoja till det och pressa i en massa vitlök. Det blev kanske lite för mycket för mina känsliga smaklökar. Men det gick att äta i varje fall. 

Nu ska jag duscha. Har inte hunnit med det än idag, för jag har ju varit så upptagen hela dagen. Eller kanske inte. Lat bara? Ja! 

 

Run to the shower, run for your life Birdie...


Kommentarer
Postat av: Per B

Vad då kudden läcker, du håller väl på att ömsa till vinterskrud? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback