Hi, I´m Birdie - och jag kan inte gå på date...tydligen!

Nääääääääää....vad är  nu detta? Gjorde ett What´s your dating age-quiz. Fick det här resultatet:

"You date like you are 15 years old. You like to be friends first, and chill with your partners. You may not be very experienced in dating, which your prospective lovers catch onto quickly - but they still find it adorable."

Bah - Nu ska Birdie vara tjurig på internet resten av kvällen! Bah again! Fast det stämmer ju, så egentligen kan jag inte vara tjurig hahaha

Så om du har planer på att dejta Birdie, tänk på att jag måste vara tillbaka hemma hos mina föräldrar innan kl 21.00. hahahaha

 
Woooohooooo I´m 15 all over again. hahaha

Kommentarer
Postat av: Per B

Haha, jaså du har gått i den gamla kompisfällan? Den är SÅÅÅÅ kass. Sluta med det genast. Rätt vad det är så sitter du där och tröstar när den tjej du är galen i sitter och berättar förtroeligt om sina senaste misslyckanden på kärleksfronten och ber om goda råd. Not good!

Postat av: Durmer

Vänta här nu - du är ju övermogen. Jag scorade in som 13-åring. Damn it. Borde anat oråd redan vid tevespelen.

2006-12-11 @ 19:32:45
URL: http://durmer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback