I Halmstad

Söta, snälla föräldrar kom till Växjö idag och hämtade hem mig. De sa att de ville hämta mig och ge mig lyxskjuts hem så att jag skulle slippa åka buss, men jag förstod snabbt att det snarare var som så att de ville spendera hela dagen i affärer i downtown Växjö City och handla julklappar. Men det var kul, jag fick chansen att visa dom Växjö då jag faktiskt aldrig har gjort det, och dom gillade det. "Ååååååh...titta Åhlens....ååååååh Indiska.....Åååååhhh....titta....det är ju precis som Halmstad" Mamma var så nöjd. Pappa var inte fullt så nöjd. Fast jag såg nog allt ett litet leende när han närmade sig Claes Ohlsson hahaha.

Väl hemma så bjuds jag på god middag och glögg. Jag inventerade även frysen i jakt på glass. Hittade ägglikörglass, sjukt gott, och inventerade sedan filmutbudet och valde att titta på In her shoes. A lovely day med andra ord.

It´s good to be back at home...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Home is where the heart is! YEAH! Haha =) Kom och hälsa på oss i USA! Yay! :D :D :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback