Idag är jag en Musicbirdie

Songbird tog en lång sovmorgon och har sovit skönt som en liten Birdie fram tills nu. Ska fixa frukost / lunch / middag nu och sedan ska jag inte göra någonting. Inget viktigt i varje fall. Bara sitta still och lyssna på musik. Känner mig som en musicbirdie idag, fast det är jag iofs hela tiden. Såg nyss på www.last.fm , som registrerar alla låtar jag lyssnar på, att jag har lyssnat på 11.812 låtar sedan 24 april 2006. Det blir 50 låtar om dagen ungefär, är det möjligt? Yeah I guess so...Jag är ju trots allt en Songbird.

Birdie känner sig poisonous och whitesnakeig idag så dagens 2 låtar är:

 "And I know that you´d be here right now,
If I could have let you know somehow,
I guess,
Every rose has it´s thorn..."


"To walk along the lonely street of dreams,
and here I go again on my own,
goin´ down the only road Ive ever known..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback