Julgranar är fixade!

Dagen började med telefonskräck. Eller rättare sagt Janne Josefsson-skräck. Ville inte ringa, var rädd för att säga helt fel. Men jag skärpte till mig och ringde. Han varken skällde eller bet mig. Han var snäll fast stressad. Jaja...det fixar sig säkert.

Sedan följde jag med mam & dad till mormor och hälsade på henne. Birdie var duktig och hjälpte henne med att klä in sin altan med granris och ljus. Vi passade även på att ta 2 st julgranar i en skog så nu är julgranarna fixade.

Allt är fixat förutom julklappar. Har inte köpt en enda än. Men det fixar jag imorgon eller på fredag. Frågan är om jag ska köpa dom i Halmstad eller om jag ska ta en liten roadtrip till Göteborg?

Pratade med min brorsa Tobbe i telefon ikväll. Han kommer på lördag. Ska bli sjukt kul att få träffa han. Jaha...nu får jag knappt skriva mer....det ligger 2 tjocka katter här. En i mitt knä som spinner och en halvt på tangentbordet. Den ena katten slår med tassen på mina händer när jag försöker skriva....hahahaha...

Hey kissen...akta Birdies vingar!

Kommentarer
Postat av: Sara

det är helt rätt att intensivköpa julklappar! haha det ska jag också göra. nu är det 48-timmars julklappsköp som gäller...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback