Merry Christmas, Yeah yeah yeah yeah...

Oh yeah, hours of fun…All of this, all of this can be yours...just give me what I want and no-one gets hurt….och Birdie fick det han ville ha och lite till så jag förmodar att jag varit snäll i år. Tomten förstod att det var en rockig jul som gällde för Birdie detta året (ok gubbrockig om man ser till julklapparna men ändå...hahaha)

Temat detta året var att vi äter konstant hela dagen, tittar på Disney, äter mer, dricker glögg, skålar i Baileys, äter ännu mera, väntar, väntar, väntar, väntar, väntar och väntar tålmodigt på tomten. Vid 23-tiden kom tomten. Är helt säker på att Tomten tog vårat hus sist av alla. Det brukar vara så. Men Songbird är van att vänta *tittar och pekar på brorsan Tobbe* hahaha Till slut dök tomten upp i en blinkande tomtemössa. Tomten var förvillande lik min moster. I don´t get it....hahaha

Som sagt så fick Birdie en massa rockiga saker, en planeringsalmanacka med en dödskalle på. Sjukt tuff. Presentkort i rockiga affärer (shopping i mellandagarna med andra ord för Birdies del). U2:s senaste skiva, en live-dvd med Uffe Lundell. 2 konsertbiljetter till nästa år - Bob Dylan och Rod Stewart. Wooohooooo. Så något snällt måste jag ha gjort under år 2006!

Nu är det juldag och det innebär party! Fast vi har inte riktigt bestämt vart vi ska! Alltid detta dilemma. Men det löser sig nog. 
 




Merry Christmas, Yeah yeah yeah yeah...

Kommentarer
Postat av: Per B

Det verkar som du har det ganska bra? Me too så God Jul på oss då!

Postat av: Sofia

Fan va najs! Jag har första tjing då! Gott nytt år på dig Birdie =)

2006-12-28 @ 13:47:44
URL: http://sofijah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback