Ready for take-off

Hur trött kan man bli? Jag är expert på att sova vid konstiga tider. Vi vet alla att Birdie kan sittdansa men tydligen kan jag sittsova också hahaha. Somnade när jag satt och lyssnade på musik. Jag satt och sittdansade och plötsligt sittsov jag.

Oh well, Idag har jag varit en liten sad Birdie. Sofie åkte iväg och lämnade campus bakom sig och alla andra lovely människor har också, eller är på väg att lämna och det breaks my heart lite.

Fast jag är också nu på väg att lämna campus, fast bara tillfälligt. Har städat och packat idag så imorgon åker jag hem och firar jul i några veckor. Ska bli så fantastiskt skönt att få komma hem till familjen Songbirds och fira jul.
 
Ready for take-off and Christmas

Kommentarer
Postat av: Sofie

hoppas att du får en alldeles, alldeles.. alldeles underbar jul!

2006-12-19 @ 14:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback