Vad har hänt sedan sist?

Well, well, well...Vad har Birdie sysslat med efter Julaftonsfirandet? På Juldagen var Birdie med bror samt 2 gamla vänner ute och inspekterade Halmstads nattliv. Sjukt kul. Sedan var Birdie med bror sjukt bakis. Halva annandagjul-dagen gick åt till att leta efter pizza. Andra halvan av den dagen var det hem till mormor som gällde. Där hade hela släkten samlats och mormor bjöd på gröt och julskinkemackor. På kvällen var vi hemma igen och då fixade mamma varma mackor och vi kollade på countrygalan på tv. Mamma blev kär i Dolly Parton och Songbird lovade henne att följa med henne och titta på Dolly Partons konsert i Scandinavium i Gbg den 13 mars...hahaha och jag tycker det att ska bli sjukt kul. Dolly är cool! Rocking Dolly...Workin 9 to 5, What a way to make a livin´....

Igår var jag i Göteborg och shoppade. Sprang i affärer hela dagen och hittade en hel del. Kom hem sent och var god damn så trött. Somnade som en liten Birdie direkt. Så idag blev det sovmorgon och sov till klockan 13. Nu ska jag se om jag kan fixa ihop en liten frukost / lunch.

Hej kylskåp, gimme some breakfast!

Kommentarer
Postat av: Per B

Dolly Parton ÄR faktiskt bra (ibland). Bäst av alla är "Here I go again". (Y)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback