After work på Bishop arms

Well, Well vad har hänt idag? Tjaaa..Well...Föreläsning och därefter bums iväg till Bishop Arms på after work. Träffade Emma där, har inte träffat henne på evigheter och det var kul att träffa henne igen. Hon är så lovely.

Fick veta att My har skickat ett brev till en hund och att hunden svarade. Jag tycker det är så sött och gulligt gjort. Men jag vet inte vad hunden skrev tillbaka, kanske såg det ut så här:

"Voff My,

Thanks for your letter, I´m doing great. Today I have chased a duck around a lake. I would love to meet you one day, maybe we can chase ducks together.

Love and voff,

Bamse
"

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej
Nu har jag hittat hit. Eftersom det inte fanns några stiftpennor att skruva isär idag på jobbet har jag redan läst allt du har skrivit på sidan och skrattat mycket och länge. Tack för en härlig inledning på helgen!
Det blev lite stressigt igår när jag skulle åka så jag hann inte säga adjö ordentligt, det känns lite trist nu så jag skickar en kram till dig och hoppas verkligen att vi ses snart. Kram

2006-02-24 @ 08:45:49
Postat av: Joel

Det började vuxet men slutade i stefan :D

2006-02-24 @ 13:13:38
Postat av: Sofie

Who knows? it might happen again... be prepared!

Postat av: Livan

Ah, varför tänkte jag inte på det.. =P

2006-02-25 @ 14:06:41
URL: http://leifiii.blogg.se
Postat av: Sara

neeej jag vet. det hemska är ju att han bara var femtio år.. är ju "okej" om personen är åttio år, men ens föräldrar får inte dö då de bara är femtio. men man får ta vara på den tiden man har!

2006-02-25 @ 15:13:23
URL: http://sariisen.blogg.se
Postat av: H.L

Efter att ha mött engelskspråkiga hundar vid utlandsvistelser, så har jag upptäckt att samtliga inte säger "voff voff" utan "bark bark"...

Men jag kan ju ha fel...

2006-02-25 @ 17:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback