Är du säker på att du vill knulla?

Lars, 47 är nere och firar sin födelsedag i Phuket och efter några öl vill Lars knulla.

36338-45

Lars måste fixa kondomer.

36338-46

Lars sätter sig på sin moped för att åka in till en 7-eleven-butik och inhandla en kondom.

36338-47

På väg in till stan kör Lars över en munk när en hund jagar honom och nafsar Lars i benet.

36338-48

Lars grips av polis och placeras i häktet.

36338-49


Lars fick inte knulla den kvällen. Eller det kanske han fick, men inte med den personen som han ville.

(Hela storyn finns att läsa på:
http://aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,784599,00.html )

Är du säker på att du vill knulla? Jag är inte säker!
Känns säkrare att vara en munk.
Nu är jag en munk!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag läste det där. Historien slutade ju inte med det. Han blev frisläppt och vad gör han? Slår till en bil så att "en plastsak" ramlar av och åker i finkan igen. Haha! Klantarsle vill jag säga :)

Postat av: H.L

Moahahhahahhahahhahahahahah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bästa inlägget so far.... Du är kung!!!!

2006-02-28 @ 11:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback