Har Lars, 47, klappat en katt?

Jag kan inte riktigt släppa det här med Lars som körde över en munk med en moped bara för att han ville knulla.

Efter första besöket i fängelset blev han frisläppt. Man tror ju att Lars genast åker hem till sin flickvän för att fira men inte Lars inte. Han går fram till en bil och "klappar" lite på motorhuven med handflatan så en plastsak lossnar och därmed tillbaks till fängelset utan att passera gå.

Frågorna man ställer sig är många:

Jag undrar hur hans definition av "klappa" ser ut? Har han någonsin klappat en katt? Vad hände då? 

Svansen kanske lossnade...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jobbsökande gick väl inte så bra. Men försökte gjorde jag i alla fall :) Nu förlitar jag mig på telefonen istället, ska telefontrakassera företagen tills de ger mig jobb :P

Postat av: Sofia igen

Frästen, kollade du in mitt bloggtips? Så jäkla kul, haha!

2006-02-28 @ 15:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback