I'd give a kingdom for en vit golfboll och lite rykten

Oh my, my vilken kul kväll det var igår, men oh my, my vad jag har varit bakis idag. Var uppe en sväng vid 13-tiden, men gick och la mig igen och sov så sött till kl 17. Vaknade med feber och förkylning så jag bestämde mig att gå upp och rensa ICA:s lager av apelsiner och apelsinjuice. Blame it on me om apelsinerna är slut på ICA!

Lite rykten:

Det sägs att Jenna är på besök hos Leifiii.

Det sägs att Phi är i pantiestown och formulerar ner ett brev till Bono [No-No] med en guldpenna.

Det sägs att Songbird pissar apelsinjuice efter ett överdrivet intag av nämnda dryck.

Nu tillbaka till soffan och kolla någon film men jag vill ha något gott att mumsa på till det. VIT GOLFBOLL! YUM! Undrar om jag ska gå upp till Statoil och köpa en paradise-box eller något annat gott? Njaa..det är för halt och kallt.Jag tar ett glas apelsinjuice till istället. *Cheers*

I'd give a kingdom for en vit golfboll




 

 

Kommentarer
Postat av: Joel

phew. trodde ett ögonblick att du gillade golf på riktigt, fruktade lite för dig där.

Ajja. canada slog italien med 16 - 0 i damhockeyn idag. jag kollade 10min o fick se 4-5 mål. tycker du skall veta detta och ge dig in på damhockey istället för golf.

:D

2006-02-12 @ 00:02:30
Postat av: Livis

Att avsluta kvällen med Jenna var fantastiskt =P

Postat av: Phi

Oh yeees.. I've got to tell ya.. det blir ett långt brev. Måste vara helt rätt formulerat. Skulle nog hjälpa om man hade haft ett block istället för blanka A4papper.. hm..

2006-02-12 @ 12:58:15
URL: http://phi.blogg.se
Postat av: Niclas

Fan, bara för det så var jag tvungen att köpa apelsinjuice nu... fast det var gott... hmm, nu blir jag förvirrad...

2006-02-13 @ 14:47:47
URL: http://viberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback