Lite frågor och svar

Jag gillar att fylla i sådana här små frågor och hittade dom här hos Liv så here it goes:

Reser helst till
: Ditt hjärta och sjunde himlen! haha Annars går det bra med något varmt coolt ställe.
Tidning jag gillar: Göteborgsposten är ett måste vid frukostbordet.
Favoritsite:
http://songbird.blogg.se
Fikar gärna på: En god mumsig baguette.
Favoritbutik: Solo i Göteborg är helt ok.
Favoritfärg: Rött, blått, svart och vitt är vackra färger.
Favoritmärke: Har inget
Favoritdjur: Hundar och katter.
Stjärna jag vill träffa: Bono, Bruce Springsteen, Mick Jagger, Keith Richards...listan kan göras lång.
Motionerar: Är något som jag verkligen borde göra, kanske ska börja med.
Senaste fyndet: En förpackning mjölk på ICA!
Fulaste färgen på kläder: Finns inga fula färger, bara fula kläder. haha
Senast sedda film på bio: Kommer inte ihåg...isch vilket dåligt minne jag har men det var längesedan jag var på bio.
Senast köpta skiva: U2 - Live in Chicago (dvd)
Sparar till: En dröm
Väntar på: Kärleken och CSN haha
Pålägg som gäller: Om jag får ha skinka på min smörgås får du se mig le vid frukostbordet.
Dagens dryck: Vatten.
Senaste boken du läste: Bläddrade lite i en studentlitteraturbok.
Senaste maträtten du åt: Lasagne
Senaste klädesplagget du bar: Skjorta och jeans
Senaste personen du träffade: Andy
Senaste personen du pratade i telefon med: Tobbe
Senaste personen du fick brev av: ATG
Senaste gången du sov: 1 timme sedan
Senaste saken du köpte: En liter mjölk
Vad har du gjort idag: Inte mycket, mest kollat tv. Tråkig helg. Skulle ha pluggat men...
Hur tidigt stiger du upp: Beror på vad jag ska göra...
Vilken färg har du på håret: Brunt
Vad har du för färg på ögonen: Gröna
Är du uppväxt i stan eller på landet: Landet
Var har du ont: Ingenstans.
Kan du stå på händer: Nej, eller jo..om jag verkligen skulle vilja så kan jag nog.
Vad lyssnar du på för musik nu: U2
Vad tycker du om idrott: Fotboll
Vad har du för klocka: Har ingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback