"Mick Jagger - Make a son in me!"

I lördags spelade The Rolling Stones på Copacana Beach i Rio de Janerio inför ca 1,5 miljoner. Det är stort! Senaste gången Stones spelade i Rio de Janerio slutade det med att Mick Jagger gjorde en brasiliansk fotomodell gravid och de har nu tillsammans sonen Lucas Jagger.
Men nu är jag lite orolig, Mick Jagger är borta! När de övriga i bandet flög iväg till nästa spelning saknades Mick Jagger på planet. Ingen vet var han är! Jag vet att det stod ett gäng brasilianskor utanför Rolling Stones hotell med skyltar där det stod: "Mick Jagger - Make a son in me!" Som den gentleman han är så sa han säkert:
 
"Of course my daaaaarling, come here..let´s fuck and after that have some tea"

Oh well, bara han dyker upp den 10 juni på Ullevi i Göteborg så är jag nöjd!

Men:

Varför var jag inte på Copacana Beach i lördags?

36338-41

Varför var jag inte i São Paolo igår när U2 spelade där?

36338-42

Varför är jag inte i Brasilien överhuvudtaget och bara glider omkring med en drink i handen?

36338-43


Kommentarer
Postat av: Josefin

Mick var het som tusan i sin lilla brazil t-shirt...tusan hakar en het brasiliansk tjej, det skulle ha varit mig han försvann med...

Postat av: Julia

why, oh why.

2006-02-28 @ 00:31:49
URL: http://knark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback