Mitt good ol´fashioned körkort är borta! Fuck!

FAN! Jag har tappat mitt körkort! Har varit ute och nere på Willys idag och handlat. Kom hem och märker att jag har inget körkort längre. Jag måste ha tappat det någonstans. Inte alls bra. Det var ju inte vilket körkort som helst, det var ju MITT körkort. Fuck!

Mitt körkort var ett good old fashioned körkort, ni vet ett sånt där jättestort körkort, nästan lika stort som ett A4-papper. Jag tog körkort på den gamla goda tiden. Nu är det borta. Det är en sorgens dag idag. Fast jag ska ringa ner till Willys först och fråga om det har hittat ett körkort innan jag går och lägger mig i soffan och gråter...

Kommentarer
Postat av: Niclas

Då slipper jag fixa en bil till dig nu då eller... ;) haha

2006-02-21 @ 19:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback