Rörmokare Songbird

36338-44
Jag är inte bara en akademiker utan jag är även en rörmokare...haha

Jag håller på att städa och diska som jag alltid gör när jag bakis (så hos mig är det alltid fint..haha :P ) när jag plötsligt får för mig att jag tycker att vattnet rinner alldeles för sakta ner i avloppet. Jag bestämmer mig för att hämta en skruvmejsel och skruva upp det där hålet där vattnet rinner ner, där låg en massa äcklig geggamoja och jag rensade bort det och skurade det rent och fint samtidigt som jag lät typ 20 liter vatten rinna ner i det öppna hålet.

"åååååh..va fint det blir i Songbirds kök nu" tänkte jag och skurade glatt vidare medans vattnet rann.

När jag skulle skruva tillbaka allt så passade inte skruven, den bara föll rakt igenom. Konstigt. Öppnade skåpsdörren och woooohooooooooo....jag hade fått en egen swimmingpool....hahahaha

Av någon konstig anledning hade jag glömt att vattnet måste ju rinna ner i en slang och vidare ut....men nä nä...så långt tänkte inte Songbird idag...hahaha

Nu ska jag gå och lägga mig i poolen med en drink,
come and join me, poolparty hos mig! haha

Hej då!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Åhh jag älskar poolpartyn! Vilken bra idé, fixa pool så där på en eftermiddag...vem behöver Martin Timell för att göra sitt hem trevligare när vi har songbird!

Postat av: H.L

Bra jobbat Steve! Jag har gjort exakt likadant en våning över dig. Mycket vatten blir det =)

2006-02-22 @ 22:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback