Wild horses, couldn't drag me away!

36338-35


Hello, Hello, I´ve been at a place called Västkusten (Halmstad / Falkenberg), men nu är jag tillbaka i Växjö. Fick chansen att rida i fredags och eftersom det står på min "to-do-list" så passade jag på, and let me tell you this: Jag är född till att vara en ryttare. Hahaha  Jag är helt frälst. Jag struntar i att köpa en bil och köper en häst istället. Ganska coolt att galoppera ner till Willys på en häst. Men jag har ett problem, vad ska jag döpa hästen till? Kom med förslag!

Wild horses, couldn't drag me away!

Kommentarer
Postat av: Joel

Jag har länge funderat på om du o jag skall dra på korståg. Tyvärr var du ju iväg nu när vi skulle ridit upp till sthlm för att kolla Foo Fighters :((((((((((((((((((((((

2006-02-05 @ 17:48:59
Postat av: Niclas

Bono, Liam, Noel? ;)

Postat av: Phi

som om du har något att välja på egentligen?!
Hästen ska heta... ehm.. det som flugan i Räddningspatrullen heter. Daaah!

Redlights kan vara olika saker.
Vet du varför norrmän stannar när de träffar indianer? *fnissar fast hon säkerligen inte är politiskt korrekt*

2006-02-05 @ 23:03:41
URL: http://phi.blogg.se
Postat av: Phi

Röd gubbe!

2006-02-06 @ 23:53:00
URL: http://phi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback