Dirty Waltzing With Eylen & Phi

*Går ett steg rakt framåt med höger fot, följer efter med vänster fot och tar ett litet steg på stället med höger fot. Gör en graciös snurr ett halvt varv på de två sista stegen. Går ett steg rakt bakåt med vänster fot, följer efter med höger fot och tar ett litet steg på stället med vänster fot. Snurrar återigen medurs ett halvt varv på de två sista stegen.*

Jag smygövar lite på att lära mig vals. Eylen och Phi ska lära sig att dansa. Jag hoppas att de lär sig att dansa vals. Jag vill dansa vals med Eylen och Phi på Stallet.


"Får jag lov min sköna Eylen & Phi?"

36338-17






Kommentarer
Postat av: H.L

Taktkänsla som en äkta Micke "Syd" Andersson krävs dock för att fixa dansen... Hur kommer det att gå. Kanske värt att masa sig till Stallet på fredag för att kolla hur det går för dig. Jag menar, vi har ju klappat takt tillsammans några gånger ;P

2006-01-12 @ 10:44:31
Postat av: Phi

Det gäller för oss att bunkra upp med en hel del liter citronvatten -annars tror jag det blir svårt för oss att klara dansen! Tror citronvatten är dansbränsle. Aah.. Alkohol med twist fungerar säkerligen lika bra :D rock on!

Postat av: eylen

ouuuuh ja ser dig bäbis, skaka på rumpan! skaka på rumpan! det är bäst du köper dig ett par valsaskor för här ska det shakas!

2006-01-12 @ 11:21:48
Postat av: Swaaaaap

heahAHEHEheahEHaheahEahehaHEAheahHEahehaEHAHHEAH

på fredag vill jag se moves :D

2006-01-13 @ 01:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback