En trött rockstar!

36338-30

Ok, the boy is back in town!
(En liten parantes till Emma och Henrik - The DRUMMER boy is back in town!)

Sista halvan av denna veckan har varit fantastisk rolig. I onsdag var jag hos Niclas och firade hans födelsedag på Sivans för att därefter på torsdagen åka upp till Stockholm med Maccan och Martin och kolla Oasis konsert på Hovet. Hela roadtripen till Stockholm var extremt kul och konserten var mycket bra. Trots vad alla recensenter påstår. Liam Gallagher är fruktansvärt rolig och cool! Noel är ett geni! Jag är ett fan!

Idag har jag varit hos Sandra och firat hennes 25-årsdag. Jag hade inte mitt bästa partyhumör där. Var alldeles för trött. Vi fick sushi på festen. Kan inte bestämma mig för om jag gillar sushi eller inte. Jag är nog mer en tacosman. Älskar tacos! Nu blev jag hungrig. Det får bli tortillas imorgon till middag.

Nu ska jag sova länge. Känns som jag har några timmars sömn att ta igen. Jag är en trött rockstar!

God Natt!


 

 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback