Hey, Hey, I´m a sweet baby with a furry hat

36338-33


Hey, Hey, I´m a sweet baby with a furry hat...


Det var många som kommenterade mitt förra inlägg ang. min längd att det inte stämde. På detta kortet är jag 175 cm. Minst. HA! Ok, ok....jag är väl inte 175 cm här, men jag är ändå cool i min blåvita pälsmössa.
 
Som ni ser så var jag redan under slutet av 70-talet / början av 80-talet ett modelejon. Med en rödvit-randig helknäppt skjorta och till det ett par mörkblåa byxor ligger jag helt rätt i tiden. Till det har jag valt en blåvit pälsmössa som huvudbonad. Sockarna är röda, vita och mörkblåa och matchar perfekt till den övriga utstyrseln. Lägg märke till de blå-vita skorna som står på hyllan som är pricken över i:et.

I´m a goodlooking bastard!



Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag tror inte på att du sett Jesus på Siba. Har du inte läst det nyaste testamentet där står der att på den 18199840374470327534793783749 dagen skapade Gud plasma Tv:n. Varför skullle då jesus köpa den på Siba för massor av pengar när hans far kan skapa en åt honom när han vill?

Postat av: Joel

Typiskt såntdäringa publikfjäskarfoto dårå =P

2006-01-31 @ 13:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback