Liss & Linda trashade min lägenhet

Jag försökte sova lite nu på eftermiddagen. Bara ta en liten powernap på 20 min.  Jag kröp ner under filten i soffan, sänkte volymen på teven och skulle precis somna, när jag hör "poooddooooing", det välbekanta ljudet från messenger. Tänkte först strunta i det, jag hade faktiskt skrivit "Sover" och "Inte vid datorn" på msn. Men nyfiken som jag är kunde jag inte låta bli att stiga upp och kolla vem det var och vad personen ville. Det kunde ju faktiskt vara något jätteviktigt. Det var inte viktigt men jag pratade lite snabbt med personen. Gick och la mig igen, gick 5 minuter, samma ljud "poooddooooing", det var samma sak där, Hej, allt väl? Vad gör du? Jag mår bra, jag är uttråkad, jag är kär, jag är dumpad, jag har tenta, kommer du ihåg det där? Vet du var...."  Allt det där snacket var det. Inget jätteviktigt. Men ändå viktigt. Gör ett nytt försök. Nu ska jag väl äntligen få sova en liten stund. Men icke. Hann inte mer ner i soffan förrän det var dags igen. Så jag gav upp. Det blir inget sovande för min del idag. Men jag överlever nog. Men det hade varit skönt med en liten powernap. Missförstå mig inte nu alla. Ni får gärna skriva till mig på messenger. Jag tycker om det. Ni får störa mig när ni vill.

Liss & Linda trashade min lägenhet inatt. I en dröm. Linda rev ner alla mina köksluckor och slängde in dom på toaletten. Liss satt vid min dator och gick igenom allt som jag hade på min dator och slängde papper överallt. De läste gamla brev som jag hade skrivit. Efter deras framfart såg det ut som en orkan varit inne i min lägenhet. När jag vaknade kändes det för en kort sekund att det verkligen hade hänt. Jag tycker om när man kommer ihåg sina drömmar när man vaknar. Men jag vet inte hur jag ska tolka denna drömmen? Någon som är duktig på att analysera drömmar?

Det är sällan jag kommer ihåg mina drömmar men nu på sistone kommer jag ihåg alla mina drömmar. jag gillar det. Det kanske kan bero på att min nya kurs som jag läser nu ligger tidigt på morgonen. Vilket tvingar mig att gå upp tidigt och detta gör kanske av någon anledning att jag kommer ihåg mina drömmar. Gick upp kl 07.00 i måndags och kl. 09.00 idag. (Ja, det är tidigt för mig.)


Det har varit hälsosamt men hårt att gå upp tidigt.


 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, ja den bilden vore klockren! Tänk så många som skulle dyrka den. Det är hursomhelst dags att få bort tanten.

Postat av: maccan

ingen som bajsa i duschen?

2006-01-18 @ 18:42:55
Postat av: Phi

Du får fasen lägga ut ett disney-recept snart =P

2006-01-19 @ 20:59:55
URL: http://phi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback