Lite avslöjande fakta om Songbird

Har snott dessa frågor från Liv, men jag frågade Liv snällt och hon sa att jag fick det! =)

Personfakta
Namn: Stefan
Kön: Man
Ålder: 29 sägs det…men det är ingen som vet egentligen… :P
Längd: Vet inte…1.85 gissar jag på…
Smeknamn: Har haft många…Steve, Steffe, Leffe, Baby, Liam, Bono….
Hårfärg: Brunt
Ögonfärg: Vacker grön färg (akta så du inte drunknar i mina ögon..hehe)

Har du någonsin?
Ätit sushi: Yup…det funkar, men jag föredrar tacos
Stått på scen: Många gånger…och jag fullkomligt älskar det… =) Man får slita ner mig om man vill att jag ska lämna en scen…haha
Blivit dumpad: Ja..tyvärr…
Varit ihop med någon som varit otrogen: Inte vad jag vet…hoppas inte…
Klättrat på berg: Oh ja…
Sett vita huset: Inte i verkligheten, men jag har sett sockerbitarna på campus och det är väl typ samma sak? haha

Antingen eller
Kallt eller varmt: Varmt ska det vara för att jag ska trivas…
Spets eller satin: Svårt…hmmm…det får bli spets under mina jeans på nästa föreläsning :P
Svart eller rött: Svart tillsammans med rött är läckert….
Regn eller snö: Snö!
Rosor eller tusensköna: Easy…Rosor!
Vår eller höst: Vår
Historia eller vetenskap: Vetenskap…bläää för historia!
Matte eller engelska: Engelska…matte är ju jättekonstigt!

Motsatta könet
Gillar du någon just nu från det motsatta könet: Yes…
Vet den om det: Njaa…det är nog tveksamt…tror inte det…
Gillar någon annan dig just nu: Inte en aning….
Vad tittar du på hos en man/kvinna: Humorn…(Hur man nu tittar på den?) haha

Inom de 48 timmarna

Har du haft ett seriöst samtal: Ja
Kramat någon: Ja
Kommit sams med dina föräldrar: Är alltid sams med mina föräldrar. Mer eller mindre.
Bråkat med en kompis: Nej.

Gillar du att

Ge kramar: För det mesta…beror på vem det är jag måste krama…
Ge massage: Föredrar att få.
Gå promenader i regnet: Oh no…det blir inga söndagspromenader i regnet med mig…

Övrigt
Vad gjorde du förra sommaren: Det jag kommer ihåg mest var U2 på Ullevi som var helt fantastiskt!
Svär du för mycket: Hur mycket är för mycket? Men ja…jag svär! ”Fuck” är ett favoritord!
När duschade du senast: Imorse
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Blåa jeans
Vilken färg är dina underkläder: Svarta
Vilken låt lyssnar du på just nu: Patti Smith – Because the night
Vad var det sista du sa: ”Come on now try and understand, The way I feel when I'm in your hands, Take me now as the sun descends...” Sjöng med lite i ovanstående låt...
Vad är bredvid dig just nu: Till vänster finns det en soffa och till höger ett kök.
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): en fjärrkontroll till teven, 2 kinesiska ätpinnar som används som trumpinnar, en mobil, räkningar, mp3-spelare, en telefon, plus räkningar…ganska stökigt med andra ord…
Vad var det sista du åt: 2 mackor och filmjölk. (snart dags för tortillas! Yay!)
Vem vill du spendera resten av ditt liv med:  bla bla bla…vägrar svara på frågan!  
Har du en lavalampa: hahaha…verkligen inte
Hur är vädret just nu: Snö och kallt ute.
Vad gjorde du igår natt: Sandras 25-årsfest, kom hem och somnade till Roxanne på TV i soffan
Vem pratade du sist med på telefon: Jocke
Vad gör dig glad: Mycket…men musik och konserter gillar jag.
Vart skulle du vilja du åka: Irland, Skottland & New York
För att shoppa: New York
För att festa: Stallarna haha :P
För att ha sommar: Någonstans där det är varmt och där jag trivs
Vill du ha barn: Oh ja…
Vad ska dom heta: Liam & Noel kanske…haha och så vill jag ha en hund som ska heta Bono…


Kommentarer
Postat av: Joel

wicked.

2006-01-29 @ 22:20:08
Postat av: maccan

185!? hahahahahaha

2006-01-29 @ 23:38:35
Postat av: H.L

Steve för fan... du har inte kommit en centimeter över 180... och maccan vad garvar du åt? =P

2006-01-30 @ 09:10:47
Postat av: Jocke

bra sagt maccan, det tål att sägas igen;
185!? hahahahahaha

2006-01-30 @ 13:18:34
Postat av: Livis

nedrans chokladkartong ja. Jag kommer förvandlas till en sjöhäst snart! För övrigt så hittade jag 'din hemsida' när jag skrev fel innan. www.songbird.se Inte så mycket att hänga julgranen kanske.. men men.

Postat av: Anonym

Haha, www.songbird.se -> otroligt snygg hemsida! missa inte bilderna på Songbird! :)

2006-01-30 @ 16:15:55
Postat av: Sofie

vart var min frulle?!

2006-01-30 @ 18:52:16
URL: http://phi.blogg.se
Postat av: The real Songbird

Kul att ni gillar min sida! Tyvärr blandar ni ihop mig och blogg-songbird. Naturligtvis var jag först med namnet, men det är bara kul med fans som går upp så i Songbird-kulten att dom tom vill ha mitt namn. En tjej-kompis bytte förresten nyligen namn från Maria Lönnkvist till James Blunt.

2006-03-01 @ 16:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback