On / Off - anerar på Nyårsafton

Well, well...Nu är jag tillbaka i Halmstad efter nyårsfirandet i Malmö. Det var Champagne, Spiiiitekaaaaaage, gåsapågar och gåsatöser och maaaaaod pau stoooora faaaaoud.....

Offanerar.
Det är nyårsordet som Jag och Natalie kom på vid 12-slaget. Ett helt nytt ord. Smaka på ordet: Offanera. Det är det perfekta ordet. Det är ett ord som ska lanseras stenhårt under 2006. Ordet kommer från engelskans On / Off. Onanerar / Offanerar. Ni fattar va?

Ikväll ska det spelas Monopol med min familj. Jag är helt säker på att jag kommer vinna. Jag är lite av en monopolmästare. Men först ska jag till min faster. Hon hade visst en extra julklapp till mig och min brorsa. Undrar vad det är för något? *Nyfiken* Plus att hon hade köpt en inspelningsbar dvd som hon behöver hjälp med, hon fattar inte hur den funkar. Av någon anledning tror hon att jag och Tobbe fattar hur man gör. *Crazy woman* hahaha

Imorgon ska det firas nyår igen. Typ. Haha..Då är det hummer och champagne till middag. En liten avskedsmiddag innan Tobbe åker till Kalmar och jag åker tillbaka till Växjö. Vet inte hur ska jag tolka det. Låter mer som att Mamma och Pappa firar att vi åker tillbaka. Hahaha Men jag klagar inte...som den västkustmänniska jag är så fullkomligt älskar jag skaldjur! *MUMS*

Gott nytt år alla mina blogg-läsare!




  


Kommentarer
Postat av: Danne

Stefan!
Sitter här i desperat behov av offentlig bikt. Har ingen egen blogg (såklart, haha) och behöver få något utbloggat. Kan du lägga upp en liten text åt mig?

Puss
Hör av dig

PS: Det handlar om ris och fil.
DS

2006-01-06 @ 22:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback