Please don´t buy me a star, det går lika bra med en car!

Såg på en sida på nätet att man kan köpa  och döpa en stjärna som t ex en present till någon.

Come on...hur löjligt är inte det?

Jag vet ju bara hur jag själv skulle reagera:

- "Varsågod Songbird"

- "Åååh tack...ett paket"

*Öppnar ivrigt*

- "eeehhh...ok......ehhhrmmm....ett stort kokande gasklot med mitt namn på...precis vad jag behövde....hrrmmmm....tack!"

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Läste även företagets policy för leveranser och returer:

"Om du av någon anledning vill returnera din vara och få dina pengar tillbaks så måste du skicka tillbaks din produkt"

Ehhhhh...ok...hur skickar man tillbaks en stjärna som ligger högt uppe i skyn? Ringer man NASA och ber dom om en pytteliten tjänst?


Please don´t buy me a star, det går lika bra med en car!






Kommentarer
Postat av: josefin

det här med att ge bort stjärnor har jag oxå funderat lite över. Fast det är ju ändå en rätt bra affärsidé. Jag tror att jag ska börja sälja snöstjärnor och bli oberoende av csn


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback