Studio Songbird vs. Studio Virtanen

"Allvarligt talat, jag har ingen aning om någonting alls här längre, hur skulle jag kunna ha det, it´s only rock n´roll, titta här, ser ni, ser ni alla dom här rynkorna i det här fejset? Har jag gjort mig förtjänt av dom?"

Jag är riktigt motiverad av att plugga idag. Har fått mycket gjort idag. Känns bra. Så nu var jag bara tvungen att blogga lite. Vet inte varför det går så bra för mig idag att plugga. Kanske för att jag lyssnar på Uffe Lundell samtidigt. Jag kan verkligen inte sitta i ett tyst rum och plugga. Jag måste ha musik i mina öron, Teven får gärna vara på så man får lite skönt flimmer i ögonvrån. Att sitta i biblioteket och plugga funkar verkligen inte för mig. Där måste man ju vara tyst. Jag är nog ganska högljudd av mig after all.

Såg första avsnittet av Studio Virtanen igår. Han var så nervös. Jag är inte imponerad av hans insats. Frågan är om inte jag hade gjort det bättre. Jag hade älskat det. Studio Songbird. Virtanen får hålla sig till att skriva blogg och krönikor i Aftonbladet och jag får hålla mig till att göra TV, för skriva blogg kan jag inte. Allt jag skriver makes ju egentligen no sense. Men det är kul att skriva. Jag har ingen egen talkshow, så jag får nog fortsätta skriva blogg. Men först och främst, plugga lite till. Men jag kommer tillbaka. Jag lovar.

"Ja, det har jag. Jag har gjort mig förtjänt av rynkorna. Det är bara rock n´roll!"




Kommentarer
Postat av: sarah

haha. såg studio virtanen häromdagen. nog det sämsta jag sett. vissa personer är bara inte gjorda för tv. låt karln ägna sig åt nåt han kan. skriva. i övrigt är ju tv8 ett märkligt medium, de kan konsten att välja sina programledare måste jag säga. erik hörstadius också, herregud.

Postat av: Joel

haha ne Virtanen var nästan pinsam. O jag är likadan som du när de gäller ljud. Fast jag tål iofs inte oljud, som Ulf Lundell och Winnerbeck till exempel.

Plugga går inte längre. Aldrig. Fan.

2006-01-17 @ 22:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback