Tvillingsjäl och ett toalock som fälls ner

Jag heter Stefan och bor i Växjö.  Hon heter Cailin och bor i Los Angeles. Jag pluggar. Hon jobbar. Jag är en man. Hon är en kvinna. Det är allt som skiljer oss åt. Hon är min tvillingsjäl. Fast kan man vara tvillingsjäl med någon som är en kvinna? Vad betyder det? Är jag egentligen en kvinna? Jag fäller ju faktiskt ner toalocket efter mig, så jag kanske är en kvinna after all.  Eller jag kanske är en av de få män som kan fälla ner ett toalock. Det borde ju attrahera de flesta kvinnor. Jag kanske är ett kap på köttmarknaden. Hmmm....Tror jag ska prova att inleda en konversation nästa gång så här:

"Hej, Jag heter Stefan och kan fälla ner ett toalock, får jag dansa med dig resten av mitt liv?"







Kommentarer
Postat av: tvillingsjäl

Visst kan man vara en man och en kvinna vara tvillingsjälar! Jag har hittat min, men kan fortfarande inte fatta det. Det är en underbar känsla, att två olika individer egentligen kan vara så lika:)Men naturligtvis är du INTE kvinnlig för att din tvillingsjäl är en kvinna, man delar bara en enorm förståelse för varandra på ett psykologiskt plan. Fast i de flesta fall är detta kanske konstigt då många tycker att "män kommer från mars och kvinnor från venus". I mitt fall kommer jag och min älskade från samma planet och det känns otroligt skönt!

Postat av: hehe

"män kommer från mars och kvinnor från venus"... vilka kommer från Uranus?

2006-01-09 @ 10:50:17
Postat av: Phi

nååå? vad hände med att uppdatera oftare?! ntntntntnt *skakar på huvudet* Jag är inte -jag upprepar -INTE imponerad

2006-01-11 @ 20:11:58
Postat av: eylen

ahaha ja behöver inteleta har redan en riktig tvilling som jag delat navelsträng och trängts med i nio månader ;)

2006-01-11 @ 23:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback